Աշնանային դպրոց, ամփոփում-հաշվետվություն

Հոկտեմբեր ամիս

Հաշվետվություն

9:00-10:00 – ազգային պարեր, ընդհանուր պարապմունք

Մասնագիտական խորհարդատվության համար հատկացված ժամերին գործընկերներիս հետ աշխատել եմ ուսումնական փաթեթների վրա: Արդյունքները հրապարակված են իմ բլոգում, դասարանական առաջադրանքների էջերում:

Կազմվել են աշխատանքային թերթիկներ`

3-րդ դասարանի համար

4րդ դասարանի համար

Աշնանային արձակուրդների առաջադրանքներ

3-րդ դասարան /արդյունքներ/

4-րդ դասարան /արդյունքները կհրապարալվեն սովորողների բլոգներում/

5-րդ դասարան

Հեռավար աշխատել եմ սովորողների հետ, ստուգել իրենց կատարած թարգմանությունները, նախագծային աշխատաքները:

Ընթացիկ նախագիծ ‘’Planets”, սովորողների աշխատանքներից`

Մարկ Միկաիլ

Մանե Բոյախչյան

Անահիտ Հովհաննիսյան

Նուրջանյան Մանե

Կազմել եմ հոկտեմբեր ամսվա համար նախատեսված դասարանական և լրացուցիչ առաջադրանքների փաթեթը` 1, 2, 2-2, 3, 4, 5 դասարաններ:

 

Ռադիո- հեքիաթ Лиса и собаки

Մասնակցել եմ դպրոցի միջավայրի բարեկարգման աշխատանքներին:

Մասնակցել եմ բոլոր  սեմինար պարապմունքներին և մեդիաչորեքշաբթիներին:

Leave a Reply

