Նախագծային շաբաթվա հաշվետվություն

Մարտի 20-24-ը նախագծային ուսումնական շաբաթվա ընթացքում աշատել ենք ըստ հետևյալ նախագծերի`

3-1 դասարան

Նածագծի մանրամասն նկարագրությունը հետևյալ հղումով`

Проект “Космос. Планеты Солнечной системы” (ռուսերեն և անգլերեն առարկաներից)

Իրականացվել է նախագծային աշխատանքի առաջին փուլը սովորողները կարդացել են մոլորակների մասին առաջարկված տեքստերը, սովորել են ոտանավոր, դիտել են ուսումնական ֆիլմեր անգլերեն և ռուսերեն լեզուներով: Նախագիծը ընթացքի մեջ է: Արձակուրդային մեկ շաբաթվա ընթացքում սովորողները պետք է ընտրեն որևէ մոլորակ և պատրաստեն էլեկտրոնային էջ` ներկայացնելով իրենց ընտրած մոլորակը և դրա նկարը, որը իրենք են նկարելու Paint ծրագրով: Նախագծի հաջորդ փուլը նախատեսված է իրականացնել ապրիլի 3-7 ուս. շաբաթվա ընթացքում: 

 

2. Ամփոփում ենք <<Իմ տումը, իմ սենյակը>> և <<Մասնագիտություններ>> նախագծերը:

Սովորել և կրկնել ենք հետևյալ երգերը`  երգ1 երգ 2, պատրաստվել ենք ձայնագրության: Սովորողները կպատրաստեն նկարներ կարաոկեի համար: Պատրաստվում ենք ձայնագրության:

Մասնակից` 3-2 դասարան

Մասնակից` 3-1 և 3-2 դասարաններ

Մրտի 27-31 (Գարնանային արձակուրդների ընթացքում սովորողների առաջադրվում է առցանց աշխատանք` պատրաստել տեսանյութ տան որևէ սենյակի կամ անկյունի մասին):

Արդյունքը` տեսանյութ, որում սովորողները անգլերեն ներկայացնում են իրենց տունը:

Աշխատանքներից մեկը`

 

3. Почемучка – շարունակում ենք աշխատել Ինչուիկ շուրջտարյա երկարաժամկետ թարգմանչական նախագծի վրա:

Մասնակիցներ` 4-րդ դասարանի սովորողներ (մարտի  20-24)

Ընտրվել և թարգմանվել են տեքստեր շների ցեղատեսակների մասին: Աշխատանքների մի մասը ստուգվել և տեղադրվել է բլոգներում, յուս մասը դեռ ընթացքի մեջ է`

Սահրադյան Եվա

Միրզոյան Սլավա

Էլեն Հովհաննիսյան

Հայկ Նահապետյան

Միրզոյան Սլավա

4. Արտասահմանյան գրողների հեքիաթներ

Մասնակիցներ` 5-րդ դասարանների սովորողներ

մարտի 20-24

Сказки Пушкина

Сказка о мёртвой царевне и семи богатырях, См. ультфильм

Сказка о царе Салтане, о сыне его славном и могучем богатыре князе Гвидоне Салтановиче и о прекрасной царевне Лебеди См. мультфильм

Сказка о рыбаке и рыбке См. мультфильм

Микаел Маргарян

Ваге Мусаелян (аудио), пересказ

Ася Мирзоян

Айк Маргарян (словарь)

Սովորողները կարդացել են առաջարկված հեքիաթներից մեկը և դիտել են մուլտֆիլը: Դասարանում բանավոր ներկայացրել են իրենց ընթերցածը: Նախագծի հաջորդ փուլի վրա աշխատելու են առցանց:

Սոովորողները կարդում են ընտրած հեքիաթները, պատրաստում բառարաններ, դիտում են համապատասխան մուլտֆիլմերը, կարող են պատրաստել աուդիոձայնագրություն կամ որևէ տեսարանի բեմադրում:

Արդյունք` բլոգում փոխադրում են ընթերցածը իրենց բառերով: Ներկայացնում են անծանոթ բառերի ցանկը թարգմանություններով:

5. ”Սովորող-սովորեցնող” նախագիծ , իրականացվում է 8-րդ դասարանի սովորողների կողմից: Նախագծի մասնակիցները 5-րդ դասարանի սովորողներն են:

Առցանց աշխատում ենք Սեդա Այվազյանի հետ: Սովորողները ստացել են իրենց դերերը, որոնք պետք է պատրաստեն արձակուրդի ընթացքում:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: