Ապրիլի 3-7 նածագծային ուսուցում

  1. Проект “Космос. Планеты Солнечной системы”(ռուսերեն և անգլերեն առարկաներից)

Մասնակից` 3-1 դասարան

մարտի 20-ապրիլի 7

Ապրիլի 3-7 ուսումնական շաբաթվա ընթացքում նախատեսված է աշխատել նախագծի հաջորդ կետերի վրա:

  1. Սովորած երգերի համար երգ1 երգ 2 պատրաստում ենք նկարներ կարաոկեի համար: Մասնակից` 3-2 դասարան

Արդյունքը` երգերի կարաոկեների պատրաստում, ձայնագրում:

  1. Почемучка– շարունակում ենք աշխատել Ինչուիկ շուրջտարյա երկարաժամկետ թարգմանչական նախագծի վրա:

Մասնակիցներ` 5-րդ դասարանի սովորողներ

  1. Արտասահմանյան գրողների հեքիաթներ

Մասնակցում են 4-րդ և 5-րդ դասարանների սովորողների խմբեր, առաջադրանքներն ընտրում են ըստ լեզվական կարողության մակարդակի:

ապրիլի 3-7

1. “Как солнце и луна друг к другу в гости ходили”

Сказки Андерсена

Сказки Родари

Басни Эзопа

Басни Крылова

Սոովորողները կարդում են ընտրած հեքիաթները, պատրաստում բառարաններ, դիտում են համապատասխան մուլտֆիլմերը, կարող են պատրաստել աուդիոձայնագրություն, պատկերազարդ թվային գիրք իրենց ձայնագրությամբ և նկարներով, որևէ տեսարանի բեմադրում կամ հորինում են հեքիաթի իրենց ավարտը:

Արդյունք` բլոգում փոխադրում են ընթերցածը իրենց բառերով, տեղադրում են կատարած առաջադրանքները:

  1. ”Սովորող-սովորեցնող” նախագիծ, իրականացվում է 8-րդ դասարանի սովորողների կողմից: Նախագծի մասնակիցները 5-րդ դասարանի սովորողներն են:

Մասնակցություն նախագծին` կարդում, յուրացնում ենք սցենարի տեքստը, օգտվում ենք բառարաններից, պատրաստում մեր բառարանները: Դերերը բաշխված են, շարունակվում են ախատանքները ըստ նախագծի:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: