Ուսումնական տարվա ընթացքում առաջնորդվել եմ առարկայական ծրագրով, 4-5րդ դասարաններում իրականացվել են մի շարք նախագծեր, որոնք մշակվել են ըստ ուսումնական օրացույցի` ձմեռային ճամբար, ձմեռային առցանց ուսուցում, գարնանային ճամբար և առցանց ուսուցում, <<Կարդում ենք>> ստուգատես (Հ. Թումանյան, Ա.Ս. Պուշկին, Ջ. Ռոդարի): Տարվա սկզբից մինչև տարվա վերջ ընթացքի մեջ է եղել <<Ինչուիկ>> թարգմանական նախագիծը, որը ներկայացվելու է հունիսյան թարգմանական ստուգատեսին: Մանրամասն նախագծերը և արդյունքները ներկայացված են բլոգի հետևյալ էջերում`
Կարճատև նախագիծ <<Իմ ընտանիքը>>
Christmas Vocabulary/Սուրբ ծննդյան բառարան
A Letter to Santa. Письмо Дедушке Морозу.
Հաջորդ տարի կշարունակեմ աշխատել նախագծերով, քանի որ այս մեթոդը արդյունավետ եմ համարում: Առավելությունների մասին գրել իմ իմ հոդվածում` Նախագծային ուսումնական մեթոդի առավելությունները օտար լեզվի դասավանդան մեջ:
Ինձ համար հետաքրքիր էր միևնույն նախագծում երկու օտար լեզուների համատեղելը` ռուսերենը և անգլերենը: Քանի որ 3-1 դասարանում դասավանդում եմ երկու առարկան էլ, սա նոր փորձ էր: Հետաքրքիր էր տեսնել, որ այս տարիքի սովորողները կարողանում էին թարգմանել տեքստերը մեկ օտար լեզվից մյուսին: Այդպիսի նախագծերից են`
1. A Letter to Santa. Письмо Дедушке Морозу.
Մանրամասն նախագծերը ներկայացված են կցված պրեզենտացիայում:
Filed under: Reports/Հաշվետվություն 2016-2017, Uncategorized |
Leave a comment